Gamybinės ir prekybinės įmonės, siekiant užtikrinti saugų ir savalaikį gaminių ir prekių pristatymą klientams gali rinktis tarp nuosavo ir samdomo transporto. Neretai tai būna ir abiejų būdų junginys, kai tam tikroje teritorijoje siuntos išvežiojamos nuosavu, o likusioje šalies dalyje – samdomu transportu. Kurjerių paslaugos tampa vis aktualesnės tiek augant internetinei prekybai, tiek plečiantis galimų pristatymo būdų pasirinkimui. Šiuolaikinės kurjerių tarnybos siūlo savo klientams pristatyti prekes tiek verslo, tiek ir privatiems adresatams, o siuntas gali įteikti į rankas arba palikti vis didesnį populiarumą įgaunančiuose paštomatuose.

Bet kuriuo atveju, patikimo kurjerio pasirinkimas yra labai atsakingas žingsnis, kurį ankščiau ar vėliau verslui tenka daryti, siekiant gerinti savo klientų aptarnavimą ir norint įgyti savotišką pranašumą prieš konkurentus. Į ką gi verta atkreipti dėmesį, renkantis kurjerių tarnybą siuntų pristatymams Lietuvoje? Štai keli esminiai pasirinkimo faktoriai. Pirmiausia, jei siekiate, kad jūsų siuntos būtų pristatomos per maksimaliai trumpą laiką ir klientams nereikėtų jų laukti po kelias dienas, svarbu, kad pasirinktas kurjeris būtų visada pasiruošęs priimti jūsų prekes. Greitas reagavimas į iškvietimą yra tiesiog būtinas šiais laikais. Tiems kas siuntas siunčia kasdien, turėtų būti sudarytos sąlygos susitarti dėl patogaus laiko ar net kelių laikų, kada kurjerių tarnyba atvyktų jų pasiimti.

Kiti svarbus aspektai yra aiški kainodara ir dydžių bei svorių apribojimai. Kurjerių tarnybos pasiūlymai turėtų būti be siurprizų, kad darbas su jais būtų kuo ramesnis. Tad įsitikinkite, kad gerai suprantate kokius krovinius galėsite siųsti ir kaip juos reikės paruošti, kad netektų mokėti papildomai. Pristatymo garantija taip pat yra neatsiejama tokio bendradarbiavimo dalis. Tai geriausiai užtikrinama turint sistemą, kurioje galima sekti siuntų judėjimą ir pastoviai gaunamos ataskaitos iš kurjerių.