Dienos žibintų pajungimas yra itin paprastas procesas – yra du laidai maitinimui: pliusas nuo degimo ir pastovus minusas, bei vienas valdymo laidas, jungiamas prie gabaritinių žibintų pliuso. Kuomet šiame laide atsiranda maitinimas – žibintas gęsta. Šių dienos žibintų montavimas, jei neskaičiuosime sugaišto laiko išlaisvinant žibintą iš apkabos, užtrunka ne ilgiau nei dvi valandas. Tad jeigu šiek tiek nusimanote auto mechanizmuose, tokius pakeitimus galite pasidaryti ir patys, be specialistų pagalbos. Žinoma, kartais montavimas gali priklausyti ir nuo automobilio modelio, nes skirtinguose modeliuose gali pasitaikyti skirtingos žibintų montavimo vietos.

Kalbant apie kainas – šiuo metu Lietuvoje galima įsigyti įvairių dienos žibintų variantų, jų kainos svyruoja nuo vos daugiau nei dešimt eurų užsakant tiesiai iš Kinijos iki beveik trijų šimtų. Pigiausi modeliai, kainuojantys vos virš dešimties eurų tikrai nepasižymės kokybe. Tokie dienos žibintai dažnai gaminami naudojant prastos kokybės LED šviesos diodus, nėra garantuojamas jų sandarumas, taip pat tokie žibintai tikrai techninėje apžiūroje neturės privalomų sertifikatų. Maždaug 30-40 eurų kainuoja kokybiški, sertifikuoti žibintai, tačiau ne šie bus ne tokio žinomo gamintojo dienos žibintai. Maždaug dvigubai brangesni, 65-100 eurų – Philips ar Osram gaminami dienos žibintai. Visi brangesni LED žibintai automobiliui bus arba pritaikyti konkrečiam automobilio modeliui, arba turės papildomą rūko žibintų funkciją.

Tikslų finansinį atsiperkamumą paskaičiuoti sudėtinga, mat kiekvienas atvejis gan unikalus. Įvertinus, kad automobilį naudosite bent keletą metų, paskaičiavus gaunamą kuro ekonomiją ir sutaupytas išlaidas lempučių keitimui, įtraukus dar ir ilgesnį akumuliatoriaus bei generatoriaus tarnavimo laiką, bent jau pačią žibintų kainą bei montavimo išlaidas tikrai susigrąžinsite. O jei DRL žibintai padės išvengti bent vieno eismo įvykio, tai jie atsipirks su kaupu!